onsdag 23 augusti 2017

Nya DT medlemmar! - Del 1

Då var det äntligen dags att få presentera den första nya medlemmen i vårat DT gäng!

Det har varit otroligt svårt att välja mellan alla fantastiskt duktiga och kreativa sökanden.

Först ut i bloggen är Therese Dahl.

Varmt välkommen till Copic Sverige!!

Här kommer en liten presentation:


Jag heter Therese men jag är mer känd som ScrapKatten eller KattenMia på socialmedier. 🙂
Jag är 30 år och bor på en liten gård på Västgötaslätten tillsammans med min man, våra två söner Anton (-10) och Adam (-13) och tre katter (Mia, Nisse och Zizzy).
Jag arbetar som personlig assistent och tycker det är ett mycket givande arbete och jag trivs jätte bra med mina brukare och arbetskamrater. 😀
Jag vet inte riktigt när jag började papperspyssla. Men jag har alltid älskat att ha något för händerna, så till en början var det broderi, virkning sy och teckna som var min största fritidssysselsättning. Jag tror det var 2007 som jag började med scrapbooking på allvar, då gjorde jag ett album till Tomas (min man) över våra första fyra år tillsammans. Och har sedan dess gjort layouter, Project Life, alter och kort. Jag är en liten alltiallo 🙂

Jag började färglägga allra först med akvarellpennor och sedan lite smått med promarkers, men jag var inte nöjd med det gjorde. Till slut bestämde jag mig i November 2014 att färgläggning var något jag ville satsa på. Och det var efter jag besökt en Scrapbutik och testat pennorna som jag blev fast. Jag kan helt klart säga att copic-pennorna är mitt bästa köp i pysselväg. Det är så avslappnande att sitta en liten stund varje kväll och färglägga. ❤

Det jag hoppas att bidra med till bloggen är ett nytt sätt att tänka på färgläggning. Att man ska våga testa sig fram med sina pennor, att man vågar att misslyckas och på så sätt lära sig något nytt om sig själv och sin färgläggning.

Min absoluta favorit kombination är denna hudfärgen E0000-000-00-21-11-04 R20-32-22





Jag rekommenderar Er varmt att kika in i Therese blogg där det finns gott om härlig inspiration!
Och vi är så glada för att hon nu kommer att dela med sig av här hos oss.

Välkommen Therese!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar