onsdag 6 september 2017

Bröllopskort

Hej!
Det är dags för mitt allra första egna inlägg som inspiratör för Copic Marker Sverige. Det är en stor ära och jag är så tacksam för att jag ska få vara gäst den närmsta framtiden. <3

Till mitt första inlägg tänkte jag visa ett kanske lite annorlunda bröllopskort. Om vi jämför med Rosas bröllopskort i måndags så är mitt kort lite mer otraditionellt. :P

Motivstämpel från Make it Crafty 



Papper från Magnolia och Maja Design, blommor från Wild Orchid Crafts

Bil. R27 E08-19 T5
Orangea lampor: Y25-28 E15-18
Däck: N1-3-5-7-9
Metall: C0-1-3-5
Hår: E31-33-35-37 och E53-55-57


Och insidan blev så här :)

Jag hoppas ni blivit inspirerade och nu kommer onsdag varannan vecka vara min dag som ni finner mig här på CMS bloggen.
Ha det bäst tills vi ses nästa gång!
Therese - ScrapKatten - KattenMia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar