måndag 14 maj 2018

Födelsedagskort

Hej!

Idag så visar jag ett grattiskort som jag gjorde när en av mina arbetskamrater fyllde år.

Hon har en vovve och jag ville gärna få med det på kortet.

Jag hittade en digistämpel på JustINKlined som funkade till hennes terrier. Jag kikade på hennes Instagram för att få till hunden så likt som möjligt.


Textstämpeln kommer från Inkywings.
mönsterpapper från Pion.
Cirklarna är gjorda med dies från Memory box.


Jag har färglagt hunden med följande copics:
Bruna partier: E49-29-35-34-43
Halsband: W9-E53-51
Vitt: W3-1
Skugga: E50


Enhörningen kommer från Make it Crafty

Jag har färglagt med följade copics:

vitt: C3-1-0
turkost: BG45-53
Rosa: R83-81

Det var allt för mig idag!
Påminner om att vi har en ny månadsutmaning du kan vara med i! Du har inget att förlora :D

Ha en bra dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar